Групама в България е застрахователно дружество, част от Groupama Assurances Mutuelles:
Групама във Франция е:
№ 1 – в Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане;
№ 2 – в Домашно имущество и Индивидуална защита;
№ 4 – в Автомобилно застраховане;
Групата Групама има:
- 31 000 служители;
- 12 милиона членове и клиенти;
- Международно присъствие в 10 страни в Европа, Азия и Африка.
На местно ниво Групама е бързо развиваща се застрахователна компания, шампион в обслужването на клиенти. Те са в центъра на всичко, което правим. Дигитализацията и човешкото отношение са сред ключовите ни принципи на работа.
Предлагаме иновативни за българския пазар клиентски-ориентирани застрахователни продукти. Обслужваме множество канали за дистрибуция. Банка ДСК е наш изключителен партньор по силата на дългосрочно споразумение в областта на застраховането на кредитополучатели и картодържатели, имуществено и автомобилно застраховане.
Бизнесът на Групама расте с повече от 20% годишно и в нашия стремеж за постоянно развитие и напредък, търсим отговорен и мотивиран колега, който да се присъедини към нашия екип на позиция Експерт застраховане – продажби, Агенция "Дондуков" в гр. София
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:
- Консултира и обслужва клиентите на Дружеството в съответствие с техните нужди от застрахователни продукти;
- Приема входящи и осъществява изходящи обаждания от клиенти и партньори, води писмена комуникация;
- Отговоря на запитвания от клиенти и парнтньори във връзка необходимост от информация или отстраняване на проблеми;
- Извършва оценка на риска по предложения за сключване на застрахователни договори;
- Сключва застрахователни договори, съгласно вътрешните правила на дружеството;
- Съдейства при сключване и отчитане на полици и документи от застрахователни посредници – по всички видове застраховки;
- Изготвя оферти към застрахователни посредници, както и своевременно и изчерпателно ги информира съгласно правила на работа, процедури, указания и др., приети от Дружеството;
- Изготвя справки, свързани с продажби, с анализ на портфолиото на посредници, клиенти и др., поискани от прекия ръководител;
- Работи с каса и ПОС терминал. Отговаря за касовата наличност. Издава платежни документи. Внася пари в банка;
- Текущо отчита и прави анализ на резултатите от продажбите на застрахователните посредници, за които отговаря, идентифицира проблемите, предлага решения;
- Води администрацията и документооборота за портфолиото от посредници и клиенти;
- Развива клиентското портфолио на офиса;
- Организира и проследява подновяване на записания бизнес;
ТЪРСИМ КАНДИДАТ С:
- Висше икономическо образование - търговия, застраховане или финанси;
- Професионален опит в областта на продажбите и/или в застрахователна компания /застрахователен посредник;
- Професионален опит в корпоративен бизнес и здравно застраховане;
- Добра компютърна грамотност - MS Office
- Английски език – работно ниво;
- Опит с информационна система INSIS, ще се счита за предимство;
- Личностни качества: гъвкавост, организираност и добра самодисциплина, отговорност, работа в екип, фокус към клиента, умения за работа под напрежение и висока професионална етика.
НАШЕТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ:
- Възможност за кариерно развитие във френска застрахователна компания;
- Трудов договор, конкурентно заплащане и тримесечна бонусна схема;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Ваучери за храна;
- Допълнителен ден отпуск за рожден ден;
- Мобилен телефон и план за разговори;
- Отстъпки от застрахователните продукти на Групама;
- Кооперативен и приятелски екип от професионалисти;
- Обучителни и Тийм билдинг програми;
- Приятна работна атмосфера отговаряща на международните стандарти;
Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете автобиография, като посочите позицията, за която кандидатствате.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД.