Групама в България е застрахователно дружество, част от Groupama Assurances Mutuelles:
Групама във Франция е:
№ 1 – в Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане;
№ 2 – в Домашно имущество и Индивидуална защита;
№ 4 – в Автомобилно застраховане;
Групата Групама има:
- 31 000 служители;
- 12 милиона членове и клиенти;
- Международно присъствие в 10 страни в Европа, Азия и Африка.
В България Групама е изключителен партньор на Банка ДСК по силата на дългосрочно споразумение в областта на застраховането на кредитополучатели и картодържатели, имуществено и автомобилно застраховане. Бизнесът на Групама расте с повече от 20% годишно и в контекста на развитието си търсим нов талант, за да се присъедини към нашия екип на позиция Експерт застраховане – продажби, Агенция "Дондуков" в гр. София
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ
- Консултира и обслужва клиентите на Дружеството в съответствие с техните нужди от застрахователни продукти;
- Приема входящи и осъществява изходящи обаждания от клиенти и партньори, води писмена комуникация;
- Отговоря на запитвания от клиенти и парнтньори във връзка необходимост от информация или отстраняване на проблеми;
- Извършва оценка на риска по предложения за сключване на застрахователни договори;
- Сключва застрахователни договори, съгласно вътрешните правила на дружеството;
- Съдейства при сключване и отчитане на полици и документи от застрахователни посредници – по всички видове застраховки;
- Изготвя оферти към застрахователни посредници, както и своевременно и изчерпателно ги информира съгласно правила на работа, процедури, указания и др., приети от Дружеството;
- Изготвя справки, свързани с продажби, с анализ на портфолиото на посредници, клиенти и др., поискани от прекия ръководител;
- Работи с каса и ПОС терминал. Отговаря за касовата наличност. Издава платежни документи. Внася пари в банка;
- Текущо отчита и прави анализ на резултатите от продажбите на застрахователните посредници, за които отговаря, идентифицира проблемите, предлага решения;
- Води администрацията и документооборота за портфолиото от посредници и клиенти;
- Развива клиентското портфолио на офиса;
- Организира и проследява подновяване на записания бизнес;
ПРОФИЛ НА УСПЕШНИЯ КАНДИДАТ:
- Висше икономическо образование - търговия, застраховане или финанси;
- Професионален опит в областта на продажбите и/или в застрахователна компания /застрахователен посредник;
- Професионален опит в корпоративен бизнес и здравно застраховане;
- Добра компютърна грамотност - MS Office
- Английски език – работно ниво;
- Опит с информационна система INSIS, ще се счита за предимство;
- Личностни качества: гъвкавост, организираност и добра самодисциплина, отговорност, работа в екип, фокус към клиента, умения за работа под напрежение и висока професионална етика.
КОМПАНИЯТА ВИ ПРЕДЛАГА
- Трудов договор, конкурентно заплащане и бонусна схема;
- Медицинска застраховка;
- Кооперативен и приятелски екип от професионалисти;
- Тийм билдинг програми;
- Приятна работна атмосфера отговаряща на международните стандарти;
- Възможност за развитие и допълнителни обучения.
- Допълнителни социални - ваучери за храна, гъвкава работна седмица 4,5 работни дни веднъж в месеца, 1 допълнителен ден платен годишен отпуск - бонус за рожден ден.
Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете автобиография, като посочите позицията, за която кандидатствате.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД.